Ekstraordinær generalforsamling
Bestyrelsen indkalder til en ekstraordinær generalforsamling, torsdag den 25. juni 2026 kl. 19.00 i Multihuset. Baggrunden er den, at både formand og kasserer stopper med udgangen af 2026, og ved den ordinære generalforsamling i marts 2026 var der ingen, som tilbød at tage opgaven. Vi mangler to bestyrelsesmedlemmer, og dem håber vi at finde ved den ekstraordinære generalforsamling. Hvis det ikke lykkes, så er det bestyrelsens forslag: at nedlægge foreningen. Konsekvensen er ikke sort skærm eller afkobling af internet; men evt. en sammenlægning med en anden antenneforening. Det skal vi tale om på generalforsamlingen.
Mvh Bestyrelsen


