Hvornår skiftes dit abonnement?
Overgangen fra Kjærgaard-nettet til YouSee er delvis sket tirsdag den 13. marts, når det gælder tv-signalet.
Det begyndte med en permanent afbrydelse i de første timer. Herefter var der periodiske afbrydelser, indtil overførslen var slut. Ændringen har medført, at der er slukket for FM-signalet, og du kan derefter ikke modtage radiosignaler via antennestikket i væggen.
Problemer med internettet? – Ved problemer med internettet anbefales det at kontrollere TV-signalet. Hvis Tv-signalet er ok; men der stadig mangler internet, skal strømmen til modemmet slukkes kortvarigt (10 sek.) og tændes igen. Herefter skulle modemmet gerne starte op igen, hvilket tager hen ved et par minutter. Såfremt der stadig er problemer med at få internettet til at fungere, skal du ringe til support på tlf. 7070 3132 med åbningstiderne: mandag-torsdag kl. 08.00 – kl. 17.30 og fredag kl. 08.00 – kl. 16.30 - eller kundeservice på tlf. 7070 4040 med åbningstid mandag-fredag kl. 08.00 – kl. 20.00.